<-PAGINAHTML-ONLINELDEN-> hosting
zelfmoord

evangelieopinternet
Cultuur / Geloof

zelfmoord


Menu van deze startpagina Meer informatie Gratis je eigen startpagina Bekijk alle pagina's Admin login Adverteren
Weblog - evangelie op internet

Eigen startpagina



 Topics
- papiertje tussen post!!
- God is goed
- Romeinen 8: 31-39
- Johannes 3 vers 16

 Links
- Eigen weblog?
- Eigen startpagina?

  Evangelieopinternet LinkEx
- Jouw link hier?

  Betaalde LinkEx
- 50 plus dating
- Dierenverzekering
- Lekker uit eten
- Daten
- Jouw link hier?

 Dashboard
leden
10
bezoekers
64048
Kas
14
Nieuw vandaag
- 0 leden
- 0 forumtopics
- 0 Foto's
- 0 Nieuwstopics
Lid worden

 Top100
- Bekijk Top100
- Aanmelden


 papiertje tussen post!!
woensdag 13 juni 2007

Tussen de reclamefolders zat deze keer een afgescheurd papiertje uit nieuwsgierigheid ben ik het gaan lezen. Het was een waarschuwing dat wanneer je Jezus niet kent in je leven je dan verloren bent en in de hel komt. In eerste instantie vond ik het nog al een harde uitspraak maar, na het hele stuk gelezen te hebben zag ik in dat het gewoonweg de harde waarheid is wat hier op dit papiertje stond.

Wanneer we niet kiezen voor Jezus dan kunnen we ook niet bij God de Vader komen. ( joh.14:6)

We benaderen mensen die niet geloven vaak met fluwelen handschoenen maar, moeten we niet gewoon eerlijk zijn?? Moeten we niet gewoon het evangelie vertellen zoals het is?? Een welbekende tekst is Johannes 3 :16 : Want alzo lief had God de wereld dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft opdat een ieder die Hem gelove eeuwig leve hebbe!!
Wanneer je dit leest zie je dat we wel wat moeten doen om het cadeau van eeuwig leven te aanvaarden en wel: geloven in de Zoon van God en in wat Hij heeft over gehad voor ons.

Door de ongehoorzaamheid van de mens, die graag zijn eigen weg ging en nog steeds gaat, is de mens verloren. We hebben onze eigen weg gekozen en ons afgekeerd van God. God had en heeft daar verdriet van maar, omdat God een rechtvaardig God is kan Hij het niet ongestraft voorbij laten gaan, er moest dus een straf komen voor de mens om zo weer bij God te kunnen komen. En daar komt de liefde van God om de hoek kijken want Hij wist dat wij nooit de prijs zouden kunnen betalen, en daarom heeft Hij Zijn Zoon gezonden om voor ons Zijn leven te geven aan het kruis en daarmee de straf op zich te nemen die wij hadden verdient. We moeten er echter nog wel wat voor doen om dit geschenk van God te aanvaarden en dat is Jezus als verlosser aannemen in ons leven. Wanneer we niet kiezen voor Jezus dan ontloop je, je straf niet en dat is wat nog wel eens niet verteld word maar, op het papiertje wat in mijn bus zat werd het niet verzwegen en ik denk dat we als volgelingen van Jezus de taak hebben dit inderdaad niet te verzwijgen. Kies voor Jezus, kies voor het leven!!


Geplaatst door: oeleboele op 13-06-2007 00:37 | Reageer

 God is goed
God is goed!

Ja werkelijk waar God is goed, Hij heeft Zijn Zoon gegeven voor mij, voor jou!! Het is geen leugen Jezus Christus de enig geboren Zoon van God is ook voor jouw fouten gestorven aan het kruis, Zijn bloed heeft ook gevloeid voor jou en wast ook jou witter dan sneeuw.

Wees echter niet getreurd om Zijn dood, nee want Hij is opgestaan en leeft!! Jezus leeft en is opgevaren naar de Vader in de hemel en gezeten aan de Vaders rechterhand, bid Hij dagelijks voor jou , voor mij, voor ons.

Werkelijk God is goed, God is liefde!! En in Zijn oneindige liefde heeft Hij ons verlossing gegeven in Zijn Zoon Jezus Christus, moet je er veel voor doen? Nee, je hoeft alleen maar naar de Heer te gaan en je hart aan Hem toe te vertrouwen, belijdt Hem je zonde en vertel Hem dat je het allemaal niet alleen kan.

Jezus wil jou helpen, Jezus is voor ons allemaal naar deze aarde gekomen, arm of rijk jong of oud Jezus wil er voor jou zijn, en je hoeft er niet veel voor te doen. Je hoeft alleen maar jezelf te geven aan Hem!

Jezus Houdt van alle mensen, dus ook van Jou!!!



Geplaatst door: oeleboele op 24-02-2007 23:15 | Reageer

 Romeinen 8: 31-39
Teleurstellingen en verdriet dat is iets wat we allemaal kennen zo ook ik en wanneer ik weer eens teleurgesteld ben of innerlijke pijn heb over dingen die gebeuren of juist niet gebeuren dan voel ik me alleen en heb ik het gevoel dat iedereen tegen mij is en dat ik niets waard ben. Deze gevoelens die ik me aan laat praten zijn leugens, leugens die satan mij wijsmaakt en waardoor ik voor mijn gevoel verder van Jezus af kom te staan, maar wanneer ik dan naar bovenstaande stuk kijk dan mag ik weten dat ik er niet alleen voor sta en dat door de keus die ik heb gemaakt voor mijn Heer en Heiland Hij altijd bij mij is en die vijand die ik denk te hebben eigenlijk helemaal niets voor stelt.

Jezus Christus is de Zoon van God, Hij heeft de prijs betaald aan het kruis voor een ieder ook voor mij en ik hoef niet meer bang te zijn want Hij is bij mij en ik ben in Hem en als Hij voor mij is wie zal dan tegen mij zijn??

Of als Jezus voor jou is wie zal tegen jou zijn??!!


Geplaatst door: oeleboele op 05-02-2007 21:54 | Reageer

 Johannes 3 vers 16
Johannes 3 vers 16.
Een heel bekende bijbeltekst en hij wordt ook vaak aangehaald. Ik heb wel eens horen zeggen "Sjonge jonge alweer die tekst"
Ja waarom wordt deze tekst zo vaak aangehaald, ik denk dat het komt door de grote liefde van God die eruit naar voren komt. God, hoogverheven boven de mens, die zo van de mens houdt dat Hij er alles voor over heeft om de mens te redden van zijn ondergang.
Ja misschien denk je nu bij jezelf "wat voor ondergang" Nou de ondergang ontstaan door de zonde, de mens denkt dat hij suprieur is aan alles wat er op aarde leeft, en daardoor denkt hij ook dat hij alles kan doen en laten wat hij maar wil. Maar zo liggen de zaken niet helemaal, God heeft de mens gemaakt zo kunnen we lezen in Genesis 1, Hij heeft dit gedaan naar Zijn eigen beeld. Ook kunnen we lezen in Genesis dat de mens op een gegeven moment net dat ene deed waarvan God had gevraagd dat niet te doen, en wel het eten van een vrucht. Net de ene vrucht waarvan God had gevraagd niet van te eten.
Door deze daad van de mens is de zonde in de wereld gekomen, een gevolg van de zonde is het doen van zonden. We hebben kennis van goed en kwaad gekregen, wist de mens in het paradijs nog niet van kwaad af, nu is die kennis daar wel.
Vaak zien we dat we als mens de verkeerde dingen in het leven aantrekkelijk vinden, ik kan nu een hele opsomming gaan houden van wat ik denk dat foute dingen zijn in het leven maar, het gaat nu niet om wat ik denk wat goed of fout is, nee het gaat erom dat je, je er bewust van bent dat je volgens het woord van God dingen fout doet.
God had kunnen zeggen tegen de mens "eigen schuld dikke bult, Ik gaf jullie een paradijs en jullie vonden het nodig om dat te verprutsen door net dat gene te doen wat niet mocht."Dit had God kunnen zeggen maar, God heeft dat niet gezegd, nee God heeft voor een oplossing gezorgd en die oplossing heeft Hij gegeven in Zijn Zoon Jezus Christus.
Jezus de Zoon van de eeuwige God is voor onze fouten aan het kruis gestorven, God heeft dat offer gebracht omdat Hij van de mens houdt, God houdt ieder mens persoonlijk Hij houdt ook van jou.
En in dat ene vers in Johannes staat dat beschreven en daarom wordt dat vers zo vaak aangehaald, omdat daar de liefde van God voor de mens zo duidelijk naar voren komt dat je, je er eigenlijk niet meer omheen kunt.
God houdt ook van Jou!!


Geplaatst door: oeleboele op 02-02-2007 14:01 | Reageer


Eigen startpagina